print('');

Velkommen.

Kundeservice
Mandag-Fredag (11-19)

Gjennom vårt kundesenter kan du finne mye informasjon rundt kjøp og support.

Kontakt oss

 


Besøksadresse 1:
ME Innovation AS (Se etter skiltning "Supportia")
Kjerulfsgate 1c, 2000 Lillestrøm

 

OBS! Besøksadresse er kun for innlevering av PC til service, det er ikke nødvendig å ringe på forhånd.

 

 

 
 

 

 

 





Support ved Pc- Kjøp

  • Vi gir deg et halvt år support over telefon og 2 år support gjennom epost.

  • Support gjelder for Microsoft operativsystem, maskinvare og tilleggsutstyr som tilhører maskinen.

  • Support gjelder ikke for virus o.l. Du kan alikevel få hjelp med dette ved å sende maskinen til oss. for utført arbeid se priser.

 

 

 

Garanti

  • Garantier kan variere i innhold og omfang. fra 1-3år og bestemmes av produsenten. Ifølge forbrukerkjøpsloven er garantien rettslig bindende.

  • For at garantien skal gjelde så må feilen være en teknisk svikt eller fabrikasjonsfeil. Har kunden selv ødelagt eller skadet varen, regnes det ikke som en garantisak og kunden må selv dekke kostnaden for utført arbeid og eventuelle deler inkl. frakt.

  • Virus og lignende faller ikke under garantien, men vi kan være behjelpelig med å fjerne det.

 

 

Angrerett

 
 Angreskjema
 
 

 Adobe Reader
  • Forbruker må gi melding til selger dersom angreretten benyttes. Fristen anses overholdt dersom meldingen er sendt innen fristens utløp som er 14 dager. Det stilles ikke formkrav til meldingen, men denne bør av bevismessige årsaker være skriftlig. Dette gjøres gjennom vår epost salg@eliteshop.no.

  • Angreretten gjelder ikke dersom varen ikke kan leveres tilbake i tilnærmet samme stand og mengde, og beskadigelse eller forringelse skyldes uaktsomhet eller manglende omsorg fra forbrukerens side. (jf. angrerettloven § 12 punkt a).

  • Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15 første ledd).

 

 

Levering

  • Varer bestilt hos oss blir sendt med posten, vanligvis samme dag betaling er registrert. Vi tar forbehold om eventuelle forsinkelser som oppstår hos grossist. Kunden blir varslet hvis vesentlig forsinkelse oppstår.

  • Sporingsnr vil være tilgjengelig under "Min konto" siden, så fort varen er sendt.

  • Hvis varen er skadet under transport, må du ta vare på emballasje samt produktene. Send oss en epost gjennom vårt kontaktskjema. Når du har fått svar fra oss, går du til postkontoret med den skadde forsendelsen inkl. emballasje og fyller ut en skademelding. Den ødelagte varen sender du i retur til oss. Vi sender ut en ny vare såfort vi mottar den skadde forsendelsen.

 

 

Betaling

  • Hos oss kan du betale med kort eller faktura. Kortbetaling gjør du enkelt ved å taste kortnr, kortholders navn, utløpsdato og CVC2 kode. For de som har BankID brikke, er det også nødvendig å bruke den for å kunne gjennomføre betalingen. Ved å benytte kortbetaling vil du slippe oppkravsgebyret til Posten siden de da ikke håndterer pengene. Betalingen foregår på NetAxept sine sikre sider, Eliteshop har ikke tilgang til noen informasjon angående ditt kort eller betalingen. Det aktuelle beløpet reserveres på din konto og er da ikke tilgjennelig. Selve betalingen (trekket) vil ikke bli utført før arene fysisk sendes fra oss.

  • Velger du faktura får du tilsendt faktura på epost i pdf format. For å kunne åpne fakturaen må du ha Adobe Reader installert på din maskin. Fakturaen må betales i sin helhet før varen sendes ut. Varen sendes ut samme dag betalingen blir registrert på vår konto.

    Adobe Reader kan lastes ned HER

 

 

Personopplysning

  • Vi har strenge regler med tanke på kundeinformasjon. Informasjonen blir kun brukt internt i bedriften og formidles ikke videre.

  • Dine opplysninger er trygt oppbevart i kryptert database.
   
mandag-lørdag(10-18)
Annonsering av Markedsføre.no